Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 13 February 2013

reunion time.. (part 1)

salam dan hai.. lupakan kisah2 sedih, mulakan semua dengan baru.. :)

kali ni, aku nk cerita tentang kisah reunion kami.. kami ni, yang dari sekolah rendah.. sekolah kebangsaan lati.. reunion ni dh kali ke2 atau ke 3 kalau x silap aku.. yang lain aku xpernah join, ni first time aku join.. memang best! pengKERUSI nya, nama Noraini.. memang terbaik lah..

reunion ni di war2 kan dalam fb.. fb group kami.. masa ni, aku x pedulikan sangat fb aku.. entah, rasa malas makin menjadi2.. hahahahah.. aku dijelaskan tentang reunion ni pn oleh kawan aku yang ajak aku join, mula2 ada gak rasa malas.. tp aku cuba lah, mungkin in blh menghilangkan sedikit tension aku..

ok, mcm ni cerita dia.. aku, dan kawan2 aku, fiza, fazlina dan amy smua exsited nk join.. maklum lah, bukan senang kitorng nk kumpul ramai2 mcm ni.. masalah pertama yang kami hadapi, kenderaan.. ms tu kami xde kenderaan, mula2 bercadang nk tumpang jejaka2 alaya.. pastu xjadi... aku pn xsuka.. bk apa, xbest la dlm kereta, ada kalangan kaum adam ni.. gnggu kita je kan.. :p

mula2 aku bercadang nak bawak kereta wira aku.. tp sebelum tu aku ingt nk tnggu abang aku dari KL smpai, nk pnjm kereta dia sbb kereta wira aku brek kurang sikit.. maklumlah, aku masih student, xde kereta lagi.. pastu, nama lagi raya cina.. msti jem gile.. so, aku yakin abg aku mmg akan lmbat sampai.. xjadi hajat nk pnjam kereta dia.. bincang punye bincang.. kitorang sewa kereta.. aku dan amy pn pergi la sewa kereta kat kubang panjang.. ms tu, tuan punye kereta sewa tengah frust sbb kereta dia di curi.. 4 biji 1 malam kena.. pastu motor br je beli 5 hari dh pn kene curi.. kesian.. sabar ye pakcik..

ok, masa ni dh pun pukul 2.30 ptg, hari sabtu pada 9/2/2013, kitorang masih lg kat tempat sewa kereta.. Alhamdulillah, ada jugak kereta lain untuk disewa.. murah pulak tu.. kitorang sewa kereta kenari.. muatlah kan untuk 4 orang je.. masa tu handphone aku yang sepi banyak kali berbunti, mana taknya.. 2 org puteri lg takut aku xg ambik dia, diorang dh siap.. tu la.. lmbat sangat.. masa tu, fiza cll tnya lambat lg ke, smua orang dh tnggu ni.. sepatutnya kitorang kena berkumpul kat depan klinik desa pukul 2.30, tp 2.30 aku kt tempat sewa kereta lg.. hahahah.. sory ye kawan2..

aku pun cepat2 pergi ambil fazlina dan fiza.. pastu pergi depan klinik tu.. tgk dh ada 5 buah kereta dh.. rasa bersalah pulak, hahah.. sampai je, aku turun jap jmpa kwan2.. salam2, peluk2, cium2.. (perempuan je tau).. heeheh.. yang lelaki dalam kereta aku xthu sape.. sbb aku x tgk.. yang aku thu kawan masa aku kecik yg lelaki tu nma razlan ikut skali, dia asalnya nk tumpang kitorang, tp sbb ms tu aku xthu lg nk pergi ke x,, jd dia tumpang org lain.. kesiannnnn~~.. tp smua kawan2 aku sama lagi mcm dlu.. smua comel2 lg.. hehehe..

dalam pukul 2.45 kitoang baru gerak.. lewat sikit je kan.. heheheh..

sambung part 2!

No comments:

Post a Comment