Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 29 February 2012

terkenang zaman dulu.. part 2

salam dan hai..

haa.. part 2 ni gambar kenangan dengan puak2 pengakap masa sekolah menengah..
zaman kegemilangan kami lah katakan.. :P

ade je perkhemahan daerah, kami johan.. hehehe.. n negeri dok main johan dan naib johan je..
sekarang pun daerah masih lg tetap johan.. :) cayok2.. sekali berpengakap, terus berpengakap.. :) hidup k-10!!!! heheheh.. jom layan gambar..

kita mula dengan Kempori pada tahun 2006 dulu ya..

ini lh rumah sementara kami dulu.. :)

hensemnya yg sebelah kanan skali tu.. :p

ni pengakap remaja 2.. PR2 namanya.. senior2 saya msa ni..

senang diri!!!!!!

near, far, wherever u r.. lalalalalaala...

terima kasih kakak2 n abg2 kerana turunkan ilmu kepada kami.. :)

kawad bendera..

ni mini siti daerah pasir mas..

ni PR1.. saya punya petrol la  ni.. :)

ni bekas2 pengakap skolah saya..

oopppsssss!!! heheheheh.. gambar pertama saya n mr.s..
ok.. next gambar peraja 2007

baju biru ter....

kitorng punya kem site

kitorng punya pintu gerbang


ce cari mna aku.. heheheh
sweet 17.. hehehe.. perkhemahan Peraja 2009





















yg ni paling terbaru utk pengakap.. Jambori One Land, antara malaysia, thailand dan indo..

dulu2 pengakap kanak2, pastu muda, pastu remaja, ni dh jd pengakap kelana.. :)


yg ni budak tarian indo



abg gambar.. heheheheh


ni dgn org o.k.u.. diorg cakap pakai bhsa isyarat.. :)


ok.. thats all dlu..nnti insyaalah saya buat part 3. heheheh

No comments:

Post a Comment