Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 29 February 2012

di satu petang ramadhan..

salam dan hai..

tetiba pulak saya teringat pasal satu tragedi masa bulan ramadhan dulu.. tragedi lucu.. hahahah.. macam ni...

tuuttuuut...tuuttuuutt.. (telefon berbunyi ring-ring-ring)
saya tengok kat skrin telefon, takde nama pemanggil
hanya appear no. je

saya : hello,
dia : wehhhh mung poso ke dok? (nada berbisik)
saya : poso (dengan nada berbisik jugak) sapo nih?
dia : aku la
saya : sapo?
dia : aku la bengong. gilo mung nih tok chea soro aku (chea = cam)
saya : sapo nih?
dia : ........... ni mano ni?
saya: blablabla
dia : ......tuuuuuuuuttttt.....tuuuuuuuutttttt (letak call)
saya: tergelak sampai pecah perut!!!

dalam 2 minit, dia call lagi

saya : hello
dia : hello, ni kat mana (orang yang sama, tapi dialek dah tukar dialek KL)
saya : blablabla
dia : sorry, silap nombor

ececece cover nampak! hahahahah

saya tak tau pun siapa pemanggil tu sebenarnya!!
tapi cara dia cakap dengan saya, macam dia tau saya siapa
siap cakap kelate lagi
saya memang melayan la, orang kampung kan?
sekali silap orang daaaaa! kesian dia
takpe, kite tak nampak muka awak pun, jangan malu ye ;)

No comments:

Post a Comment