Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday 4 February 2012

fancy lamp (jigsaw lamp)

salam dan hai..

hari ni sy nk post2 pasal bisnes family sy.. x besar pun besnes ni.. kecik2 je..
tp alhamdulillah.. dah memadai bg keluarga kami..

jigsaw lamp ni asal nya dr sebuah kedai yang besar.. satu syarikat ni nama MR.LAMP shop dari thailand.. dia lah pembekal2 untuk barang2 jigsaw lamp ni.. so, keluarga kami hanya lah penjual jigsaw lamp yang kecik je.. xbanyak mcm MR.LAMP shop..

beberapa minggu yang lepas. mak saya tiada di rumah.. dia ke KL ke restoren pak sdara sy utk jalankan bisnes ni.. dalam 1 malam.. paling tidak 6 biji lampu yang dia boleh jual.. kami just beli2 jigsaw dan kami bentuk2 kan nya sendiri dalam pelbagai bentuk dan warna.. bertama kali belajar.. fuhhhh.. mmg penat dan rasa nk muntah.. tp sekarang dah ekpert dah.. :p..

antara2 kelebihan jigsaw lamp ni.. ianya nampak lebih cantik dari lamp2 yang biasa.. hargsnya bergantung pada bentuk dan saiz.. tp murah lah.. paling mahal kami jual pun xsampai rm50..

selain itu, jigsaw lamp ni diperbuat daripada plastik.. dengan kata lain, xmudah pecah.. hehehe.. dalam tu, kami menggunakan mentol lampu yang jimat tu.. ala.. org panggil apa ye.. entah lah.. tp yang pnjang tu lah.. yng jimat tu.. kalu xsilap 6wt kot.. lupa dh..

mesti ada yg tertanya2.. xcair ke plastik tu sebab mentol lampu tu kan panas.. TAK! sebab plastik jigsaw yang kami pakai ni berkualiti tinggi.. so, xkan cair mcm ais krim.. hehehe..

kalu ada sedara2 yng khawin ke.. yang naik rumah baru ke.. haaa.. boleh lah hadiahkan jigsaw lamp ni.. gerenti dia puas hati.. selain itu.. ibu2 bapa2 siapa yang punya anak bilang aku  yang nak deco2 bilik anak2 dia pun boleh pakai lampu ni.. dijadikan perhiasan taman pun boleh aje.. pendek kata, semua . boleh!!! heheheh.. jom tgk bentuk2 jigsaw lamp yang kami jual ni..

strawberi, bulat, love dan tanglong.. :)
bear, bulat tayar, dan love.. hehehe

haaa... ni yang di jual di kedai pak sdara sy.. mcm2 adaaaa..

ini lah asal usul jigsaw lamp
dengan tekunnya kami buat.. hehehe
wah.. suha mcm puteri kayangan.. hehehe

alia pun nk jugakkkkk

 ok la.. itu saje.. apa pun.. kalu ada sape2 nk.. boleh lah singgah di gerai kami kt restoren bonda, kepong.. depan frim ya.. nama gerai FANCY LAMP.. sy pn xtau knpe ltk nma tu.. asal2 nya nk letak LAMPU KAYANGAN.. tp mcm pelik je bunyi.. terlampau kayangan kot.. heheheh.. atau pun.. kalu ada sape2 nk tempah.. blh contact nombor mak sy.. 013-2128125.. 

itu saje.. :)

1 comment:

  1. Ley bg alamat kedai x?? Kalo nk bli yg diy punya ley??

    ReplyDelete