Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday 20 June 2012

with my love.. :)

salam dan hai..

pejam celik pejam celik.. dah 28 hari saya kat kepong.. sekarang tibalah masanya untuk balik rumah..tiket dah beli..
pada 17 jun 2012, masa 2030.. naik kat KL sentral..

sebelum balik.. dah semestinya nak jumpa buah hati intan payung dulu kan.. hehehe..
so, kami rancang nak jumpa pada hari tu.. pada 17hb.. sebab nak sambut ulang thun saya dan dia 5 thun dilamun cinta.. hehehh..

pada awalnya, rancang nak p beli barang di Masjid Jamek, pastu nak p Aquaria.. Aquaria ni dah lama dh rancang nak p bersama..

ok.. pada hari tu, disebab kan banyak halangan.. kami xsempat pun p Aquaria.. :( sedihnya.. tapi xpe.. kami tetap bersama.. kan abang.. :P

walaupun kami kesuntukan masa, tapi kami bahagia sangat.. yela.. da lama xjumpa.. hari tu jugak kami sambut hari ulangtahun kami.. cukup 5 thun.. :) dan, saya berikan dia ni.. memang dah niat, sebab dapat gaji.. hehehe.. :)
hadiah untuk dia.. :)
dan dia hadiahkan benda ni untuk saya.. thanks abang.. :) sayang awak lah..
ni teddy bear yang ke 4 dia bg.. :)
kemudian, saya balik kepong kejap ambil beg, pastu mr.s hantar saya ke kepong sentral..
rasa berat sangat nak berpisah.. heheh.. insyaAllah kita jumpa lg ya syg.. :)

terima kasih abang sebab banyak bantu sy dalam apa jua masalah..
terima kasih abang sebab banyak bersabar dengan kerenah saya..
terima kasih abang sebab terima saya seadanya..
terima
moga hubungan kita kekal hingga ke akhir hayat.. amin..

No comments:

Post a Comment